Diz que a gente sempre foi um par.
Los Hermanos (via a-men-fashi-on)
declarando-amor reblogged this from buwshit
jheinyfferdiniz-blog reblogged this from buwshit
pour-les-montagnes-blog-blog reblogged this from buwshit
i-llusionis-t-blog reblogged this from buwshit
buwshit posted this

